Klientská podpora: 736 200 434 (9:00 - 16:00) e-mail: podpora@sstar.cz Aktuálně máme skladem přes 1000 produktů

Jak zasíláme zboží, poštovné a skladovanost

Jak zasíláme zboží?

O Vaší objednávku bude u nás nejlépe postaráno. Zásilku odesíláme anonymně – nepoužíváme reklamní pásky ani krabičky s potiskem, které by mohly prozradit obsah balení.

Vaše zásilka bude zabalena v papírovém boxu nebo polstrované obálce s pečetí „Genuine Authentic Original“ a originálním číslem. Tímto docílíme, aby při převzetí bylo vidět, že je zásilka neporušená a její obsah 100%.

Genuine Authentic Original        Pečeť „Genuine Authentic Original“.

V případě, že bude tato pečeť odlepena, zásilku nepřebírejte a reklamujte ji ihned u přepravce nebo výdejním místě.

Česká pošta nebo Balíkovna?
Česká pošta

Zasíláme pouze jako Cenné psaní nebo Cenný balík – plně pojištěné na částku Vaší objednávky až do 1 500 000 Kč.

Tyto zásilky kurýr České pošty předá pouze Vám po ověření totožnosti.
Doručení skladové zásilky bývá u těchto typů zásilek většinou 1–2 pracovní dny.

Pošta online - Sledovat své zásilky můžete zde.

Zásilkovna (Packeta.cz)

Hojně využívaná služba, která nabízí rychlé a bezpečné doručení kurýrem domů nebo na výdejní místo.

Bohužel jsme zde limitováni váhou do 10 kg a pojištěním pouze do 20 000 Kč.

Tracking Packeta - Sledovat svou zásilku můžete zde.

Skladovanost
Hlavní pobočka Zboží označené jako „Skladem na hlavní pobočce“ odesíláme tentýž den (při objednávce do 16:00).
Externí sklad Produkty označené „Skladem na externím skladu“ držíme mimo hlavní pobočku kvůli vysoké hodnotě či objemu. Zavážíme je 1× týdně.
Sklad u výrobce Tento status má jen pár produktů, u kterých nám výrobce garantuje dodání na pobočku do 1–3 dnů.