S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Klientská podpora:  736 200 434 (9:00 - 16:00) e-mail: podpora@sstar.cz Aktuálně máme skladem 1249 produktů.

Doběrečné, skladovost, doprava a dodání k Vám

26.06.2023

Doběrečné, skladovost, doprava a dodání k Vám

Pošlete mi objednávku na dobírku? Co znamená skladem u dodavatele? Za jak dlouho mi balíček přijde? Co když je něco skladem a něco ne?

  • Pošlete mi objednávku na dobírku?

Ano.

Dobírka je možná do 10.000,- Kč. To znamená, že do částky 10.000,- Kč není potřeba platit nic předem.

 

  • Nepřevzetí zásilky na dobírku 

V případě, že však dobírku nepřevezmete bez včasného oznámení o posunutí termínu převzetí (zásilky lze na výdejním místě nechat uložené - prodloužit dobu dodání, což může u dodání Českou poštou pouze kupující, u Zásilkovny i prodávající), vrátí Vás eshop ke kroku, jako byste byl prvoobjednatel (ovšem zálohovou fakturu Vám vystavíme již při objednávce od 1 Kč).

Tedy při další objednávce s doručením a platbou na dobírku Vám bude vystavena zálohová faktura.

Zboží bude odesláno až po platbě zálohy. V případě, že bude vše v pořádku, nebudeme dle zákona § 2159 odst. 1 občanského zákoníku a ustanovení Hlavy III občanského zákoníku (Závazky z deliktů), konkrétně § 2913 o povinnosti uhradit prodejci škodu vzniklou takovým porušením vzniklé z uzavření kupní smlouvy odesláním objednávky (Jde o poštovné a případné manipulační poplatky, které prodávající v dobré víře uhradil.) ani jednat o případné povinnosti postihu či dále škodu vymáhat s 5% sazbou z ušlého zisku. Více informací najdete v Obchodních podmínkách.

Prosíme, objednávejte zodpovědně. Vyhneme se tím nepříjemnostem a zbytečným sporům.

Dle zákona je totiž již odeslaná objednávka drahých kovů závazná. Změna je samozřejmě možná po dohodě s námi.

 

 Prosíme o pochopení, že od objednávky nelze odstoupit v souladu s ustanovením § 1837 písm. b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 

  • Co znamená Na objednávku - skladem u dodavatele?

Skladem u dodavatele znamená, že produkt je k dostání u některého našeho dodavatele či je ve skladu v zahraničí, případně ho má k dispozici přímo mincovna.

Jakmile si objednáte, provedeme kontrolu, na jakém místě se produkt nachází. O cestě k nám Vás informujeme.

Děláme to tak, protože je to bezpečnější a levnější, než mít veškeré zboží u sebe a platit drahé pojištění za sklad. I to je jeden z důvodů, proč jsou ceny nižší, než u jiných obchodů.

Chceme, aby ceny pro Vás byly stále tak výhodné, jak můžou být. Zároveň naskladňujeme nejžádanější či nové produkty, aby byly připraveny ihned k odeslání.

 

  • Za jak dlouho mi balíček přijde?

V případě, že je produkt skladem, odesíláme ihned či ihned po přijetí platby. Balíček bývá k vyzvednutí do 24 hodin od oznámení o předání do logistiky dle vybraného dopravce.

U České pošty máte balíček druhý den, u Zásilkovny do 48 hodin.

Zásilkovna má také službu doručení domů. U přepravy Zásilkovnou je možnost přepravy omezená do částky 20.000,- Kč. Zásilkovna bohužel pojištění na vyšší částky nedovoluje.

 

Ceny dopravného a balného se pohybují od 99,- Kč. Za balíčky váhy větší než 2 kg je cena poštovného vyšší.

Způsobuje to také vyšší pojištění díky ceně obsahu zásilky. Chceme totiž, aby Vaše zásilka byla v bezpečí. Tedy i na balení zásilek si dáváme záležet.

O pohybu Vašeho balíčku budete informováni meilem i SMS. Od nás i od přepravce.

 

  • Co když je něco, co si objednáte skladem a něco ne?

V případě, že k nám přijde objednávka, která není kompletní na skladě (při výběru zboží vidíte popis "skladem u dodavatele, na cestě") a nelze ji po přijetí Vaší objednávky tedy celou odeslat,

ale některý z produktů je potřeba nechat dovést či je na cestě, dáváme objednávku "na čekačku" a Vám zašleme informaci, že jeden nebo více produktů prochází kontrolou dostupnosti a poté,

že nepřítomné produkty z objednávky jsou na cestě k nám.

Doba dodání položek z externích skladů je obvykle 2 - 14 pracovních dní.

Pokud po 14 dnech zboží nedorazí, což se stává při zdržení u logistiky nad přijatelný rámec - důvodem bývá např. dovolená, nebo i přes potvrzení dostupnosti nám žádané zboží nepřijde, kontaktujeme Vás a domluvíme se, jak můžeme postupovat dále. Pokud vědět nedáme, neznamená, že jsme na Vás zapomněli, naopak, zboží je na cestě či čekáme na odeslání dodavatelem. 

Je tedy pak na Vás, zda si necháte poslat alespoň zboží, které je pro Vás již rezervováno. Chybějící produkty tedy pošleme (zdarma), jakmile je budeme mít u sebe.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZWQ2OGVjNm